Suosikit

Merkitse itsellesi muistiin omat suosikkiautosi klikkaamalla ilmoituksen yhteydestä löytyvää tähteä. Omia suosikkejasi pääset kootusti tarkastelemaan tästä näkymästä.

Voit lähettää omien suosikkiautojesi tiedot sähköpostiisi tai palata helposti tarkastelemaan niitä tarkemmin.

Et ole vielä lisännyt yhtään suosikkia.

Jyväskylä

Jyväskylän Autotarvike
Aholaidantie 2
Huolto 7.30-16.30
Kolarikorjaamo 7.30-16.00
Myynti 8.30-17, la 10-14
Varaosat 8.00-17.00

Jyväskylän Autotarvike
Sorastajantie 2
Huolto 7.45-16.15
Myynti 8-18, la 11-15
Varaosat 7.45-16.15

Mikkeli

Savilahden Auto
Kalustekuja 1
Huolto 7.30-16.30
Kolarikorjaamo 8.00-16.00
Myynti 8.30-17, la 10-14
Varaosat 7.30-16.30

Savonlinna

Savilahden Auto
Mertajärventie 3
Huolto 8.00-16.00
Myynti 8.30-17
Varaosat 8.00-16.00

Laatu osana toimintaamme

Laatu on osa asiakaspalvelua

Meille laatu tarkoittaa tuotteita ja palveluita, jotka täyttävät asiakkaidemme tarpeet ja odotukset. Korkealaatuiset tuotteet ja palvelut ovat meille asiakaspalvelua, ja tarkoittavat tyytyväisiä asiakkaita ja pitkäaikaisia asiakassuhteita. Siksi laadunhallinta on kiinteä osa yrityksemme toimintakulttuuria.

Vuosittain tehtävä laatukatselmus arvioi laatujärjestelmämme toimivuutta. Sen perustana on päämiehemme (maahantuojan) vuosittain suorittama liikeauditointi sekä käytössämme olevaan AKL-Laatuohjelmaan kuuluva katselmus. Laatukatselmuksessa verrataan muun muassa laatuohjelmassamme kuvattuja laatumittareita, saamiamme asiakaspalautteita, asiakastyytyväisyysmittauksia sekä sisäisten tarkastusten tuloksia. Arvio huomioi myös toimintaympäristössä tapahtuneet muutokset.

Jyväskylän Autotarvike -konsernin laatupolitiikka

”Jyväskylän Autotarvike -konserni tuottaa kustannustehokkaasti palveluja huomioiden kuluttajien, päämiehen, omistajien ja yhteiskunnan tarpeet ja vaatimukset. Toiminnan perustana ovat kannattava liiketoiminta, henkilöstön ammattitaidon ja työtyytyväisyyden kehittäminen sekä asiakastyytyväisyyden jatkuva parantaminen kaikilla tasoilla ympäristöasiat ja työturvallisuus huomioon ottaen. Asiakaslähtöisellä toiminnalla ja soveltaen ISO 9001 -laadunvarmistusstandardin mukaista laatujärjestelmää, varmistamme, että tuotteemme ja toimintamme vastaavat sidosryhmien tarpeita.”

Toimintaamme ohjaavat arvot

Uskomme, että huomioiminen, ystävällisyys ja kyky kuunnella ovat avaimia paitsi hyvään palveluun myös kaikkien kannalta onnistuneeseen lopputulokseen. Näistä ajatuksista kumpuavat myös päivittäistä toimintaamme ohjaavat arvot:

  • Aidosti asiakaslähtöinen
  • Kehityksen keulilla
  • Yhteistyöllä ykköseksi
  • Parempaan pyrkien